Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 19:13:18 MET
Hi,
On Fri, 14 Jan 2000 14:32:43 GMT, piotrtal_at_xox.pl (Tałajczyk Piotr) wrote:
>mówisz o jakiej diagnostyce - prograomowej? - spod windy?
Tak.
>nie miałem takiej propozycji ze strony oprogramoawnia - tzn.
>propozycji wyłaczenia komunikacji drukierunkowej. :(
Ciekawe. U mnie przy próbie wydruku pojawił się komunikat o
utraconej komunikacji z drukarką i zaproponował uruchomienie
diagnostyki. Dałem w oknie diagnostyki drukarki opcję testowania
komunikacji dwukierunkowej -- wyświetlił okienko, w którym infor-
mował, że to może potrwać. Dałem "Test", prawie od razu się
wysypał z informacją, że dwukierunkowość nie działa i zapropo-
nował wyłączenie jej.
Spróbuj uruchomić programik HP710 Tools (czy coś w tym stylu) --
-- tam jest IIRC osobna zakładka z diagnostyką.
-- Pozdrowienia, |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""| | Radosław Sokół | http://republika.pl/lizard/ | | UIN:39350879 | WinNT FAQ: http://nt.faq.net.pl/ | \....................................................../
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:34:10 MET DST