poszukuje biosu i modelu plyty

Autor: Diablo___ (morpheus_at_canpol.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 20:41:51 MET

czesc
czy moze mi ktos udzielic informacji gdzie moge znalezc bios, bo nie znam
producenta plyty:
oznaczenia przy uruchomieniu kompa:
American Megatrends
AMIBIOS(C)1996
Release 10/29/1998S

American Megatrends Inc.
61-1029-000747-00101111-071595-M747-M747V3.0-H
Plyta jest zintegrowana z karta grafiki SIS 6326 8 MB AGP i SB16
Mam instrukcje i jest na niej napisaqne cos takiego:
Pentium II Mainboard M747 ale nigdzie nie ma strony skad moglbym sobie
uaktualnic bios
i jeszcze jedno pytanko:
mam monitor Daewoo Daytek 15" (1 rok) i od pewnego czasu pojawila mi sie
taka grubasna pionowa linia mniej wiecej po srodku ekranu. wkurza mnie to a
poza tym wczesniej tego nie bylo. najbardziej ja widac na czarnym tle lub w
jakichs ciemnych lokacjach w grach itp. wtedy ta linia jest szara.
czy moze ktos wie co to jest i czy monitor kwalifikuje sie do serwisu

z gory wszystkim dziekuje

--
Diablo___
ICQ#42215114