Re: Jaki system do firmy? win95, win98, win2000, winNT

Autor: sector (sector_at_zapis.net.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 16:02:59 MET

>Mam teraz win95 + Office + na kilku komp. Corel., Photoshop itp.
>
>Co radzicie?
>Pozostac przy win95. Ewentualnie zainstalowac jakiegos service packa.
>Przejsc na win98, winNT, win2000???
>
>Jak to jest z unikodami w nowych windowsach?
>Co z czym sie pogryzie. Domyslam sie, ze jak wymienie windowsa to
>pewnie office'a tez by wypadalo.

Ja nei wiem, keidy to sie skonczy.

M$ zarabia tylko na glupocie uzytkownikow.

Zle Ci na W95???
Co ci nei pasi, bo kolega ma??

Powiem tak Windows to wielkie GUWNO tak G U W N O kolejne wersje systemow so
coraz bardziej kluchowate, ociezale i zzeraja tyle pamieci RAm, twardego
dysku i mocy procesora, ze jest to poprostu PARANOJA.
Sam W95 to juz jest klucha, a co dopiero 98 czy 2000 (trzeba byc pojebany
zeby to zainstalowac, NAPRAWDE)

Ciekawe ile kasy M$ dostaje od producentow pamieci i twardych dyskow?????

Gdyby sie znalazla firma i napisala system podobnu do W95 w taki sposob,
zeby mial jak najmniejsze wymagania, byl napisany bezposrednio w kodzie
procesora, walczylo by sie o kazda linijke kodu i maksymalnei wykorzystalo
moc komputera, to zajmowal by on max 5MB i dzialal na Pentium 100 z 10x
szybciej nic W2000 na PII 800Mhz !!!!!!!!!!

Ale niestety sa tacy ludzie, ktorzy podniecaja sie nowosciami M$ i placa
ogromne pieniadze za ten KAL.

Podsumowanie.

Niestety mamy czasy, ze musimy siedziec na windowsie. Jest mi bardzo przykro
z tego powodu, ale... tak jest.
Jesli mozesz zostac przy 95, bo to najszybszy z Windowsow (bo najstarszy z
tej rodziny)
Nim nowsze, tym gorsze - to jest ZASADA!

Pozdrowienia
Piotr Tomczak (sector)