Re: UDMA66 i UDMA33 w jednym staly domku...a W98 w stodole...

Autor: KxC (kac_13_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 12:52:28 MET

>Krzysztof Depko <sadownik_at_geocities.com> wrote in message
>Podwójne dzięki!
>Potwierdzasz częściowo moje przypuszczenia: że to może działać pięknie pod
>W98,
>ale już setup może mieć problemy.
>Łukasz
JESZCZE JAKIE W98 SE przy instalacji na czyściutkiego HD Fujitsu UDMA 66
podpiętego pod kontroler 66 na BE6 za żadne skarbyn świata nie chce się
bez zgrzytów zainstalować
Ale myślicie że W98 first jest lepszy,ta sama kaszana....
w końcu się odpalił i co kilka minut niebieska płachta na byka....
Czy ktoś wierzy jeszcze w slogany reklamowe bo ja nie
Konfiguracja:
Płyta Abit BE6 z soft menu II
Ram 64
Grafa TNTII M64 32 MB
HD Fujitsu 6GB UDMA 66
proc SELERON 400MHz
Jak to w mordę odpalić na Wingrozie bez zgrzytów,
wszelkie sugestie proszę na priv.
pzdr KxC

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl