Re: Odp: Odp: P³ytka CD - zdrapana warstwa od strony napisu

Autor: BBG (b_b_g_y_at_yahoo.com)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 09:19:16 MET

>a moj LG 36x LG jednak rulez?

Rulez... nie rulez... A co to ma do rzeczy? 8-O
Zauwazylem, ze _mozliwe_ jest, aby CD-ROM odczytal _cos_ z plytki nie
informujac, ze sa klopoty, a potem na dysku sa "ladne" pliki z g... w
srodku.
Jesli nie zrobiliscie doswiadczenia polegajacego na kilkukrotnym
skopiowaniu calych plytek i kazdorazowym binarnym porownaniu wynikow
kopiowania, to nie ma o czym mowic. Jesli tak zrobiliscie i zawsze
macie pozytywne wyniki, to faktycznie nie macie problemow z takimi
plytkami. Gdyby na mnie "padlo", to jednak i tak bym je skopiowal,
jesli zawieraja wazne dane (tak dla pewnosci).

BBG