Odp: Wydruki - duzy problem z HP970 i skanerem

Autor: Ryszard Witkowski (ryszyn_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 07:37:08 MET

Użytkownik ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:85lr80$c6q$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

> hawletty to g...no, kto je kupuje sam sobie jest winny
> (tak jak Ja - nigdy wiecej)
> plotery, nagrywarki, drukarki skanery HP - ciagle
> ktos na nie narzeka - LUDZIE - JEST SERVIS
> jak juz wtopiliscie to IM meczcie odbyty a nie
> z placzem na grupe !!!
>
> ZOMO
>
> Polecam drukarki Canon (moze troche drozsze
> ale sprawniejsze) ze skanerami nie wiem
> bo nie mam

Odpowiedz ta swiadczy o poziomie uzytkownika grupy.
A jego "pseudonim artystyczny" tylko to potwierdza.
A tak juz calkiem prywatnie: misiu kochany, to
pytanie bylo zadane do profesjonalistow a nie takich
dupkow jak ty, wiec mogles sobie darowac te idiotyczna
odpowiedz. Nie zycze sobie zebys to komentowal,
choc wydaje mi sie ze latwo mi bedzie ciebie sprowokowac.
Oczywiscie w korespondencji obowiazuje w dalszym ciagu
pisanie "Cie, Ty" itd. z duzej litery ale jakos
w stosunku do ciebie nie czuje sie do tego zobowiazany.
Jesli nie zrozumiales - masz pecha.
Pozdrowienia dla wszystkich POZOSTALYCH uzytkownikow
grupy pl.comp.pecet

RW

PS: Nie lubie kiedy ktos nie przytacza argumentow,
wiec osoby ktore to przypadkiem przeczytaja prosze
o wyrozumialosc.