Odp: Dwie klawiatury przy jednym kompie?

Autor: Winter (winter_at_sol.co.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 07:29:52 MET

Użytkownik Lucjan <lucjan_at_procesor.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:85kmbd$quq$1_at_trurl.ispid.com.pl...
> Tylko przez USB. Moza wtedy sobie jeszcze jedna myszke podpiac, nastepna
na
> COMa i zabawa jest wpytna... Kazdy powinien sprobowac ;-)

A co to jest USB. Czy chodzi Ci o soft czy moze jakis hardware?
Wydaj mi sie, ze mowisz o soft., ale w takim wypadku co musze miec zeby
podlaczyc do kompa dwie klawiatury, czy nawet dwie myszki. Moze jakas karta,
czy cos w tym stylu?

Greetz
Winter