Re: MAG 786FD

Autor: PiKo (P.Konczak_at_gdynia.multinet.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 02:15:49 MET

Użytkownik Paweł Białek <bialekp_at_gss.abis.lodz.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:85lah6$hvr$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...
> Mam problem z tym monitorem który polega na tym, że po pewnym czasie pracy
> Windows obraz zaczyna delikatnie skakać. Czy powodem tego może być złe ust
> awienie monitora ewentualnie to że nie mam do niego zainstalowanych sterow
> ników.
> Posiadam karte Rive TNT2 16 MB. Monitor jest ustawiony na 1240x768 w 85
Hz.
> Proszę o pomoc.

Masz problem bo kupiles MAG (ten skrot oznacza dokladnie "MAsz Gówno). Nie
widzialem jeszcze MAG-a ktory by czegos nie robil z obrazem - albo krzywi,
albo skacze.

PiKo