Odp: BIOS logo

Autor: Booyal (booyal99_at_go2.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 01:40:12 MET

Jest coś takiego na płytce z driverami do płyt głównych firmy JetWay np.
model BX2000

Napisz do Booyala:   booyal99_at_go2.pl   booyal99_at_poczta.fm
booyal99_at_poczta.onet.pl   booyal99_at_polbox.com
booyal99_at_poczta.wp.pl   psi0596_at_orca.mila.edu.pl
Użytkownik Zmechu <zmechu_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:85hed4$907$1_at_h1.uw.edu.pl...