Odnosnie HDD IMB 13,5 GB UDMA66.

Autor: Pablo (pksiazek_at_ajo.waw.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 23:38:54 MET

Czesc
Mam male pytanie. Otoz zakupilem ostatnio nowy dysk firmy
IBM 13,5 GB UDMA 66 i jestem z niego bardzo zadowolony
gdyby nie jedna rzecz. Otoz po podloczeniu do mojego kompa
drugiego dysku Seagate 8.6 lub 4.3 GB (Secondary Master)
zauwazylem ze dane z niego sa kopiowane bardzo wolno tzn.
okolo 0,6 MB/s, podczas gdy z mojego na w/w normalnie.
Mam wobec tego male pytanie. Czy spowolnienie to jest
spowodowane tym ze Seagat-y nie za bardzo radza sobie z praca
z IBM-ami, lub moze dlatego ze jeden jest UDMA 66 a drugi 33?

Pracuje pod WIN 98 SE z wlaczonym DMA dla dyskow.

Z gory dziekuje za pomoc.
Pablo