Re: ***Yamha CDR 200t-N SCSI 2/6-co o niej wiecie?***

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 23:34:01 MET

>Znajomy ma mozliwosc kupna takiej nagrywarki za 500z? i zapyta? mnie czy
>warto, ja natomiast nie s?ysza?em o takim modelu, czy ktos cos wie, jakie ma
>paramertry czy ma CD-RW(sadze ze nie). Do tego kontrolrer Adaptec AHA-1510
>za 80z?. Czy komus to jeszcze dzia?a?
>Za odp z góry THX

Hmm.. Modelu 200t-N nie znam, ale przez 2,5 roku uzywalem
bezproblemowo modelu 200t. Sadze ze roznice nie beda wielkie.
Chodzilo mi toto OK (i nadal od roku chodzi u kumpla ktory kupil :) do
dzis nie skopalo zadnej plyty (nie licze tu braku pradu, uderzenia w
obudowe podczas nagrywania itp), RW nie ma, CD-Text nie ma, RAW Write
nie ma, obslugi plyt 80 min nie ma, obsluga DAO/TAO jest, overburning
tez jest, i wszystkie inne potrzebne pierdoly tez sa. Oprocz tego
Yamahe 200t mozna przerobic na 400t (4x/6x) ale to bardzo podniesie
osiagane przez nia temperatury i wydatnie skroci jej zywotnosc.
W sumie polecam. Sprzet wyglada na nie do zajezdzenia jezeli tylko do
domowych zastosowan a nie do produkcji masowej.
Ale jezeli ktos liczy sie z wydatkiem prawie 600 zl to radzilbym
poczekac z miesiac, dozbierac 400 zl i kupic Teac'a 6x/24x z
kontrolerkiem.