Odp: Strony o AMD - po co?

Autor: Marcin (markuch_at_promail.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 18:32:36 MET

>Komputery skladam samemu od podszewki razem z konfiguracja biosa i
>przeruznych systemow. Po doglebnym przestudiowaniu dziesiatek stron o AMD i
>wlasnym doswiadczeniu u siebie z K6-2 400 na plycie MVP3 (max. 5.5x100)
moge
>stwierdzic, ze to szajs. I nie wmawiac mi tu, ze taki K6-3 rozwala Selera
pod
>kazdym wzgledem a juz napewno pod wzgledem renderingu grafiki.
>
>Ktos tam pisal abym sobie wiecej poczytal na ten temat - stary sam sobie
>lepiej poczytaj zanim wydasz kase na szajs. Poza tym nie ma rzeczy tanich i
>dobrych.

pikusiu misiu kolorowy.... na jakiej podstawie twierdzisz ze ( twoje
doswiadczenie
jakos do mnie nie przemawia ) procesory z serii K6 to shit ???
widzisz ... wszystko jest kwestia potrzeb i umiarkowanych wydatkow, postawmy
taki np. serwerek na selerku i takim tam K6 III - pytanie za 100 pkt. ktory
sobie
z tym lepiej poradzi ( nie wnikam w szczeg. wielkosci cache i jego
predkosci) ????
ja korzystam glownie z softu biurowo/bazodanowego i zgadnij ktory z prockow
wyszuka mi szybciej rekord w duzej bazie, czy przeliczy jakis tam arkusz ?
- to pytanie za 200 pkt.

nie gram , nie renderuje grafiki... z dekodowaniem mp3 AMD k6-2 jakos sobie
radzi :)
system opatry jest o FIC 503+, w kompie mam tuner tv, modem, live!,
sieciowke i
poczciwe s3trio AGP, wszystko chula po odpowiednim skonfigurowaniu...wiec
nie laduj mi tu ze platforma SS7 i k6-2 to shit.!! i wstawiaj ze warto
dolozyc pare groszy do selera
bo szybciej liczy zmienne przecinki :o) jak bede chcial sie zajac grafika
na powaznie
to kupie Athlona , czy PIII a do obecnych zastosowan nie widze lepszego
sprzetu
biorac pod uwage oczywiscie jego stosunek mozliwosci/cena

a strony o AMD .. to prawda niektore z nich sa redagowane przez fanatykow,
niektore zas sa zrodlem bardzo potrzebnych informacji niezbednych dla
uzytkownikow SS7 i AMD i sa potrzebne, nie chcesz nie zagladasz - proste!

pozdrawiam, marcin

"i nie mowcie, ze nie macie syna bo miec mozecie ( sprawdzic czy nie
ksiadz )"