Odp: Temperatura Celerona 400

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 18:40:44 MET

> Posrednio odpowiedziałeś na swoje pytanie,
> nie mozna zamykać otworów wentylacyjnych!!!
> Architektura musi być podporządkowana fizyce.

Ja tez mam Celerona 400 i obudowe bez zadnych otworow
wentylayjnych. Co prawda od kilkunastu tygodni mam
ja zdjeta ale nie przypominam sobie zebym mial jakies
problemy z temperatura procka. Teraz mam ok 30 stopni
(przy czym nie jest to temp. procka tylko systemu - czy
jak to sie nazywa - w BIOSie - Abit Bh6 jest ta temperatura).

--
Pozdrawiam
       Birdy