Re: Odp: Problem z terminacja w SCSI

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 15:11:25 MET

>Na W-SCSI 68 PIN podpięty jest HDD ale bez terminacji bo inaczej nie
działa.
>W konfiguracji kontrolera ustawione jest auto terminowanie. to chyba
>wszystko.

Nie sledzilem tego watku od poczatku, wiec byc moze palne jakies glupstwo.

Jak wyglada Twoj kabel na ktorym jest ten dysk UW LVD ?
Czy ma na koncu takie szpejo grubosci tabliczki czekolady i wielkowsci karty
kredytowej ?
Jezeli tego nie ma to niestety nie bedzie to dzialc (przynajmniej u mnie tak
bylo na Asusie P2-BLS)

Slawek