Re: DFI i810 DC100

Autor: MHM (mhm_at_jtt.wroc.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 14:01:59 MET

> Witam, niedawno kupilem plyte j.w., coz chcialem tani sprzet do biura, tani
> to on jest ale... dlaczego nie moge poprawnie zainstalowac Windy 98PL, co
> chwile sie sypie, nie instaluje sie poprawnie, czy to wina plyty, takie same
> wklada do siebie podobno ADAX, czy ktos moze mi pomoc?
> Pzdr, Miron

Potwierdzam. ADAX montuje w swoich komputerach plyty tej firmy. Jak
do tej pory nie bylo zadnych klopotow z instalowaniem Win98. Po
zainstalowaniu
nalezy zainstalowac drivery do i810 z CD dolaczonego do plyty glownej,
poniewaz
Win nie ma standardowo tych driverow. Ma je dopiero Win98SE.

MHM

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl