stara plyta glowna - jak poznac

Autor: Waldi (tupis_at_priv6.onet.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 12:37:56 MET

cześć

Mam problem z płytą główną opartą na chipsecie Intela 440VX
 Płyta jest noname ( chyba Chińska ?) i nie posiada zadnych oznaczeń.
 Ma nadrukowane opisy do ustawienia mnożnika i częstotliwości procka
 ale nie ma nic o ustawieniu zasilania dla procków. Sprzedający twierdzi
że płyta
 może obsługiwać procki MMX ale one wymagaja dualnego napięcia.
 W tej chwili w płycie siedzi Pentium 100 ale gdybym chciał wymienić na MMX
 to nie wiem jak ustawić napięcia. Brak instrukcji do płyty.
 Płyta ma jedno gniazdo DIMM i cztery SIMM , dwa ISA i cztery PCI a pomiędzy
nimi,
 tak nietypowo , gniazdo do podłączenia HDD i FDD.
 Czy ktoś ma może opis takiej płyty lub wie gdzie w sieci mozna taki
znaleźć.

 Mój priv. tupis_at_friko6.onet.pl