Re: Ile kosztuje Savage4?

Autor: Piotr Harasimiuk (p.harasimiuk_at_infrakom.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 12:22:11 MET

Jan Bukowski wrote:

> jw.
>
> Roznych firm z rozna konfiguracja pamieci

Ja za swojego ColorMaxa VA-397 32 MB SDRAM dałem w sierpniu 400 zl.
Teraz o ile wiem kosztuje koło 300. Mówię to o cenach hurtowych
(giełdowych) brutto. Podejrzewam, że popularny teraz Creative kosztuje
teraz podobnie. Natomiast ELSA Winner II może być droższa, bo jest na
tym lepszym chipie taktowanym 125/143. No i oczywiście jeżeli dochodzi
TV-out to cena rośnie.

Pozdrawiam - Piotrek