bios

Autor: Grunge (bliznacy_at_polbox.com)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 12:14:50 MET

cze
mamy z kumplami problem z biosem w starej plycie do pentiuma 100 na ktorej
ma byc serwer (ale to niewaznee), chodzi o to, ze trzeba wpisac haslo w
biosie, a ja za cholere nie wiem jakie to chaslo, plyta lezala 3 lata w
szafie, a ja nigdy nie uzywalem zadnych hasel, teraz zlozylismy kompa a on
chce jakies haslo. Podobna byl kiedys jakis chip specjal o biosach w ktorym
byly hasla odblokowujace biosy, moze ktos ma ten numer i moze mi pomoc. To
jest AMI bios z 1993 roku.
dzieki
Tak dla jasnosci na tej plycie nie ma ani bateryji ani zworki do resetu
biosu.
Tylko haslo pomoze