Re: K6III-400 overcloking

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 10:33:58 MET

On Thu, 13 Jan 2000 08:25:12 GMT, "Mis" <krzyre_at_box.43.gnet.pl> wrote:

>Sorry, ale jestes jednym z baaardzo niewielu osób, którym takie cos
>wyszlo.... Znam troche osób, które wkladaly K6 do plyt, do których
>teoretycznie nie powinny wchodzic, i jakos sa duzo szybsze od 200 i 233
>Intela.... (BIOS nie obslugiwal jadra CXT, plyta nie miala magistrali 100
>itd.) Przy uzyciu programiku SetK6 wszystko chodzi jak "burza" :) Moze masz
>procesor walniety?? Albo przy tym napieciu (zdaje sie ze byl puszczony na
>3.3 V) cache sie spalil?? (kiedys jeden gostek takie cos zrobil - w ogóle
>cache nie dzialal).
Ktos musi miec pecha ... akurat ja go mam ze mi nie chodzi, ale
przeciez nikogo nie oklamuje ... mowie to co widze.
SetK6 mi malo pomaga i mowie po raz 20 ze intel w tych zastosowaniach
do ktorych jest ten komputer wykorzystywany byl duzo lepszy.
A cache sie nie spalil, bo chlodzienie naprawde bylo dobre i
zapuszczalem pare testow ktore biegaly przez caly dzien i zadnych
bladow odczytu/zapisu nie bylo ...

pzdr,
Dentarg

--