Odp: STAR LC24-200(COLOR)- polskie znaki?

Autor: ELPOL (elpol_at_radom.medianet.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 10:27:47 MET

Cze!!

Masz 2 możliwości:
a. Przeprogramować EPROM w drukarce. Znajdź firmę króra programuje i zleć im
to. Koszt około 40-50 zł.
b. Skombinować sterownik lub program który dokona downloadu zestawu polskich
czcionek do dukarki (w drukarce trzeba ustawić odpowiednią opcję która na to
pozwala). Gdzie to teraz znaleźć nie mam pojęcia. Robiłem to wieki temu
jeszcze na Amidze. Chodziło jak złoto.

Robert Krawczyk
mailto: caro13_at_klub.chip.pl

Użytkownik MariuszJ <jason_at_pkp.wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:387C14FE.C8EDE1F1_at_pkp.wroc.pl...