Odp: Y2k problem z data

Autor: ELPOL (elpol_at_radom.medianet.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 10:09:51 MET

Mialem podobny problem z komputerami 486 Optimus Plus
Po Y2k ROLL data zmieniala sie na 2094 rok. Oprogramowanie korygyujace
problemu nie wykrywalo (np BiosFix) poniewaz wiek sie zgadzal.
Zalatwilem to w ten sposób ze w trakcie logowania sie do sieci Win NT kazdy
taki komputer wykonuje program wsadowy nastepujacej tresci:

net time /set /y

powoduje on pobranie daty i czasu z serwera i problem z glowy.

W sieciach Novell problemu nie ma gdy logowanie nastepuje przy pomocy
LOGIN.EXE. On automatycznie pobiera czas z serwera.
Przy logowaniu sie oprogramowaniem klienckim (np z pod WinNT czy Win9x)
problem nalezy rozwiazac przez upgrade klienta.

I tyle.
Ewentualne pytania kieruj na priv:
mailto: caro13_at_klub.chip.pl

PS. Jestem w swojej firmie odpowiedzialny za Y2K wiec mam troche
doswiadczen.

Użytkownik Marek Nazarko <mnazarko_at_nospam.bigfoot.com> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:387f7349.644036_at_news.tpsa.pl...