Re: Odp: Plik dyskietka uchwyt sterownik odnosnik i dziesiatki innych

Autor: Marcin Milkowski (milek_at_zedat.fu-berlin.de)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 10:14:37 MET

On Wed, 12 Jan 2000, Paweł Handzlik wrote:

> wiem. :)

moze byc tez "zgloszenie", "zgloszenie systemu", "monit" (fuj), "zacheta".
Ja stosuje "zgloszenie", zwlaszcza jak tlumacze rzeczy dla poczatkujacych,
ktorzy najpredzej zrozumieja te wersje (no bo znak zachety - tu trzeba
troche poglowkowac).
witaj w magicznym swiecie interpreterow polecen
[milek_at_zedat milek]$ logout