Odp: Użytkownicy Spirit'a - POMOCY

Autor: Mis (krzyre_at_box.43.gnet.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 08:56:41 MET

Użytkownik Łukasz W. <luwa_at_kki.nospam.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Upse4.8591$X3.149544_at_news.tpnet.pl...
> Czy to możliwe by Zoltrix Spirit FM-HCF56i współpracował tylko z
> oprogramowaniem (FaxTalk Communicator, tj. program faksowy i telefon
> głośnomówiący) umieszczonym na krążku z driver'ami, lub napisanym
specjalnie
> dla niego?

Nie, ja korzystałem z róznych programów i każdy zadziałał - ostatnio
testowałem Talkworks Symanteca i działa....

> Od jakiegoś czasu próbuję przy pomocy tego modemu łaczyć się programami
> 'Telefon' i 'Microsoft NetMeeting' i nic. W przypadku pierwszego programu
> następuje wybranie numeru i dalej dźwięk się urywa (słychać zadziałanie
> przekaźnika w modemie), choć połączenie zostaje zestawione, a w przypadku
> drugiego programu mój rozmówca nie słyszy mnie wcale, za to ja słyszę go
> tak, jakby głos miał 2x niższy (identyczny efekt uzyskałem na karcie
> Creative Sound Blaster 16 PnP, jak również Genius - SoundMaker). Ze
> wspomnianym na początku programem (FaxTalk Communicator) wszystko działa
OK.

Jeśli chodzi o telefon, to z moich znajomych nikomu nie chciał działać (na
różnych modemach). A NetMeeting... to akurat nie wiem, nie testowałem ani
nie znam nikogo, kto się tym bawił....

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz