Re: WINDA 2 PROCESOROWA ??

Autor: Michał Drawert (drawert_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 01:04:46 MET

ZOMO napisał(a):

> podobno jest specjalna edycja Windows 98
> z enginem wykorzystujacym 2 procesory....
> kumpel ma podobno cos takiego w robocie
> i chce to mi przyniesc zebym sprawdzil
> czy to mozliwe ???
> Co o tym sadzicie ?? Jest cos takiego ??
> Podobno engin nie jest absolutnie NT-kowy
> tylko wlasnie WIN98 przerobiana na 2 proce ???

Ja sądze, że jest to niemożliwe. Byłoby o tym głośno. NT to i owszem
obsługuje dwa procki ale Win98 - założę się, że ktoś mu głupot
nawciskał. Poza tym co rozumiesz przez przerabiany - przerobić to można
sweter lub rower ale jądro systemu?
Pozdrawiam
                Michał

"Moja mamusia zawsze mówiła mi że, nie ma prawdziwych potworów,
                       ale one istnieją!"
 mailto: drawert_at_alpha.net.pl              UIN: 54223679