Problem z HP690C

Autor: Marek M. (marekmm_at_kki.net.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 00:45:01 MET

Cześć Wszystkim

Od jakiegoś czasu mam problem z tą drukarką.
Po prostu nie drukuje, a programy nie widzą żadnych problemów - traktują tak
jak by się wydruk skończył
pomyślnie. A wydruk strony autotestu (także ten spod
Windows), jest poprawny, również drukowanie tekstowe
z konsoli jest ok.
Dodatkowo próbowałem drukować do pliku i okazuje się,
że plik ma zawsze rozmiar ok. 1.2KB.
Wcześniej radziłem sobie dodając jakąś podobną
drukarkę np. 660C, bo przeinstalowanie tej samej nic nie zmieniało, tyle że
działało to zawsze na 1 do 2 wydruków i
koniec.

Czy Ktoś wie o co tu chodzi?
Czy jedynym wyjściem jest przeinstalowanie systemu,
a może nawet to nie pomoże?

wdzięczny za odpowiedzi
 Marek M.
 marekmm_at_kki.net.pl