Re: ASUS P3B-F czy ABIT BE6

Autor: Robert Koszyka (gulnar_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 00:08:47 MET

Piotr Jaworski wrote:

> Podobno sa juz Asusy P3B-(jakas literka) z obsluga udma66, ale to
> chyba tylko zaslyszana plotka.

Wiem ze mozna kupic ASUSa P3B od razu z firmowym (ASUSowym) kontrolerem UDMA66 w
postaci karty PCI - za doplata oczywiscie - wtedy kiedy to widzialem (ok 1 miech
temu) cena byla wyzsza od zwyklej P3B cos kolo 50 -60 zl .

> Ja mam abita be6 i tylko jestem ciekaw jak chodzilby u mnie asus p3b-f.

Ja mialem asusa P2B - bylem bardzo zadowolony - plyta bardzo stabilna (nie tylko ta
wczesniej mialem TX97 pozniej P2L). Przesiadlem sie na abita BE6 ze wzgledu na
dobra opinie, UDMA66 i nizsza cene niz P3B. Na poczatku troche zalowalem,
stabilnosc BE6 pozostawiala do zyczena - czeste mialem zwisy po podkreceniu P3 450
- jednak po dopieszczeniu w BIOSa wszystko gra i buczy.

> Pozdrawiam
> Piter

Ja takze
Gul