Realtek8029

Autor: Roan (s3roan_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Jan 2000 - 00:05:00 MET

Witam!!!
Mam poważny problem z kartš sieciowš opartš na układzie Realteka 8029.
Chodzi oto że karta ma wpisany nieprawidłowy adres, kiedys miała pewnš
kombinacje licz i liter a teraz jej adres to 5a5a5a5a5a5 itd.
Wydaje mi się że jest rozprogramowana, ale niewiem jak jš
zaprogramować od nowa bšdŸ terz postawic na nogi.
Bardzo prosze o jakżkolwiek pomoc w tej sprawie.
Mój kontakt to s3roan_at_poczta.fm

Mam sterownik do tej karty na realteku terz byłem.
Ale nadal nic nie posunęło się do przodu, jest jak było.
Potrzebuje jakiegoœ programu aby jš przeresetować ewentualnie od nowa
zprogramować.
Dzięki!!