Re: OE i ilosc wiadomosci

Autor: Marcin \ (stig_at_artists.gfx.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 14:00:26 MET

Użytkownik Buraq <kajmis_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:85f8m7$ro3$3_at_druid.ceti.com.pl...
> grup.
>
> Jestes pewien ze chodzi o wiadomosci a nie naglowki?

Chodzi Ci o konfig...?! Tak, napisane jest tam "Pobierz 300 NAGLOWKOW
jednoczesnie", ale w helpie do tej opcji napisane jest "Okresla czy przy
ogladaniu wybranej grupy dyskusyjnej pobierac wybrana ilosc WIADOMOSCI, czy
tez pobierac wszystkie WIADOMOSCI z grupy". W sumie niewazne o co tam
chodzi... Przypialem to pod "wiadomosci", ale niekoniecznie musi to, to
oznaczac... W kazdym badz razie, chcialbym, zeby OE sciagal mi co najwyzej
wlasnie 200 -300 messow, a nie po kilku dniach niekorzystania z newsow -
1500...