Bios w ATC 6120 (Nudne i dlugie)

Autor: Łukasz Wesołowski (admin12_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 22:12:41 MET

Czesc
Mam maly problem z moja juz nieco leciwa plyta a-trend
chodzi konkretnie o to ze po zaktualizowaniu bios'u na jakakolwiek
inna wersje niz ta ktora byla od poczatku na plycie, po wylaczeniu
zasilania komp nie ODPALA SIE (wlacza sie ale nie ma NIC !!! :(
Pomaga dopiero zresetowanie CMOS'u.Ale po zapsianiu nowych
ustawien znowu to samo: nie odpala sie bios.Jedynym wyjsciem z
tej sytuacji jest przywrocenie orginalnego biosu.Zalezy mi na
aktualizacji bo nowsze wydania bios'u obsluguja Celeron'a i wsadzilbym
sobie gdyby tylko bios to rozpoznał.Przepraszam za przydlugi tekst
ale chcialby mcos z tym fantem zrobic.Nie daje mi to spac po
nocach ;).No chyba ze ktos znajdzie mi p II 533 (8x 66) ktore by poszlo na
mojej plycie ;).Dzieki za odpowiedz i pozdrawiam.