DVD-Rom a regiony ...

Autor: Camel (camel2_at_kki.net.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 18:20:31 MET

Witam

Nie wiem czy to pytanie czasem juz sie nie pojawilo na liscie bo nie
sledze dokladnie wszystkich maili.

Chce kupic naped DVD-Rom ale dowiedzialem sie
ze praktycznie na dzien dzisiejszy jest niemozliwe
kupic naped bez blokady regionow.. Jak to jest naprawde ?

Poniewaz jestem lekko niedoswiadczony w tych wzgledach mam kilka pytan
? :)

1.Jakie modele (i czy sa jeszcze dostepne) DVD-romow nie maja blokady
?

2.Czy model z blokada praktycznie nie ma szans juz odblokowac , jezeli
sa szanse to jaki model najatwiej sie odblokowuje ?

3.Jak wyglada sprawa przy DVD-Romach bez blokady czy one juz czytaja
wszystko czy trzeba jeszcze uzywac softwarowych progsów do zmainy
regionów ?

4.Czy w razie czego warto kupowac uzywane DVD-romy bez blokady ?

5 i ostatnie. Czy wazna jest szybkosc DVD-roma x4 a x8 przy odczycie
DVD ?

Sorki za lamerskie pytania licze jednak na odpowiedz... Przy dluzszych
odpowiedzaich by nie zapychac listy mozecie wysylac odpowiedz na priva

camel_at_gad.pl

Z gory dzieki i pozdrawiam

Camel