Odp: Poradżcie czy Yamaha 4416 IDE czy LG 4420 ?

Autor: Krzysztof Niekrasz (krzycho_at_graff.com.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 16:14:33 MET

Użytkownik Mariusz <marzab_at_doskomp.lodz.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ME%e4.15189$X3.290072_at_news.tpnet.pl...
> Witam,
> Co wybrać jak w temacie z tych dwóch nagrywarek, co firma słyszę, że
lepsza
> jedna od drugiej.
> Nie mogę już spać drugą noc od tego myślenia co kupić !?
>
> Pozdrawiam
>
> Mariusz
> marzab_at_doskomp.lodz.pl
> mariuszz_at_polbox.com

nie wiem jak wyglada porownanie tych nagrywarek, ale
z doswiadczenia wiem, ze yamahy nie maja najlepszych
ukladow optycznych. jak to okreslil moj znajomy:
"wysiadaja po roku normalnej pirackiej pracy"
krzysiek