Re: Wasza porada,opinia

Autor: ~Savag3R~ (savager_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 13:56:20 MET

Witam!!!
Jedno wyjasnienie, cena 880zl to cena brutto a ja mam mozliwosc zakupu
bez
VAT-u wiec to bedzie 720 ,dalej
uwazasz zwariowalem. Twoim zdaniem Creative jest lepszym rozwiazaniem
niz D.
Viper? Kto z Was tak jeszcze sadzi? , chetnie
wyslucham opini. Creative jest tani ale pracuje tylko i fsbmax=124 czyli
agp83MHz.(wiec krecenie procka jest ograniczone i tej 155 Megahercowej
szyny
nie wykorzystam po zakupie PIII coppermine FC-PGA) .Oprocz tego nie
posiada
agp4x. wiec
trudno powiedziec czy karta wogole wejdzie w slot agp4x nie mowiac juz
poprawanej pracy z taka szyna.
Pamieci Creative'a Hyundai 5.5ns(podobno najlepsze) chodza z zegarem 220
moze wiecej. Natomiast D.Viper chodzil
na EliteMT 5.5ns z zegarem 240. Nie jestem tylko pewien czy to byly te
pamieci czy jakies inne, ale z tego co wiem Diamond stosowal tylko jeden
rodzaj, czego nie mozna powiedziec o Creative.

MGB napisał(a):

> Hi!

> Zwariowales ? Yanosic ma Creative'a za okolo 700...

> teraz najtaniej mozna kupic za 1000-1100 :((

> to po co Ci Ultra ?

Moze po zakupie Ultra zmieni sie to.

> Po co Ci overlocking jak nie grasz ?

A gdzie jest napisane ze overclocking jest tylko potrzebny graczom. Ja
krece
bo mi to sprawia ogromna
radosc i takze satysfakcje jesli wyniki sa lepsze od innych(wynikow) A z
peltierami jest to mozliwe
(moj rekrod to c366/682MHz). Na grafe tez chce zalozyc jeden modul.
Pozdrawiam
Savag3R