Re: Przejsciowka z P na K6-2?

Autor: Andrzej Olaczek (andol_at_aipsa.ita.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 13:49:41 MET

Dentarg wrote:

> Nie ma sensu ... ja wlozylem ostatnio k6-2 450 w plyte z TXem ktora
> nie potrzebuje przejsciowki, ale niestety nie ma supportu do nowego
> jadra k6-2 ... w wyniku czego dziala to jak slimak i to w dodatku nie
> wyscigowy ... tylko jak stary zdychajacy winniczek.
> Wiec albo wymiana plyty, albo wrzuc tam jakiegos intelowskiego mmx i
> podkrec maksymalnie ;)))

Zamieniłem ostatnio P166MMX_at_188 na K6-2 400_at_450, płyta TX (Soyo 5XB5) i
nie zgodzę się z twoim zdaniem. Komputer śmiga, że aż miło.
Norton SI (kiepski test, ale zawsze) pokazywał poprzednio 53, teraz -
152.
BorgTV (program dekodujący C+), który w poprzedniej konfiguracji nie
nadawał się do niczego - chodzi teraz b. dobrze.
MoreTV (służący do tego samego celu) dopiero teraz w pełni rozwinął
skrzydła.

--
Andrzej Olaczek