Re: Problem z Aver Media TVPhone'98 !!!

Autor: Pawel Kubacki (pkubacki_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 10:43:27 MET

On Tue, 11 Jan 2000 09:02:40 +0100, Szczurek
<szczurek_at_itots.ch.pwr.wroc.pl> wrote:

>To proste poniewaz przed wlozeniem karty TV do kompa nie bylo zadnych
>problemow.

Rozumiem, ze po wyciagnieciu karty TV wszystko wraca do normy?

jezeli tak, to sprobuj moze umiescic ja w innym slocie - mialem przy
instalacji tej karty problemy, gdyz plyta glowna PNP zle przydzielala
zasoby - mimo, ze windows 98 nie raportowal zadnych konfliktow.
(karta wspoldzielila przerwanie z jakims innym urzadzeniem).

Pawel Kubacki
p.kubacki_at_avis.pl
pkubacki_at_poczta.onet.pl
UIN 3430955