Re: Odp: PC Chips M577 nie rusza

Autor: Muad'Dib (mbartoszek_at_controlp.tarnow.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 08:19:39 MET

Adam Mazurkiewicz wrote:

> sie

> Probowalem wszystkiego - nie dziala - po prostu skubana weszla w jakis zwis
> permanentny!
>
> adamm.
Jezeli nie swieci sie stacja dyskietek, to rzeczywiscie uszkodzil
sie bootblock, jezeli sie swieci, to sprobuj z dyskietka.
Uzywaj award flash w wersji 6.28 bo wersje powyzej 7.xx nie
dzialaja prawidlowo. Jakbys cokolwiek chcial to daj znac
na priva, mam wszystkie programy. Updatowalem na tej plycie
bios kilka razy, zmienialem tez logo i korzystalem z bootblocka
(po wgraniu biosa flasherem 7.11 objawy byly podobne do opisanych
przez Ciebie, ale udalo mi sie uratowac plyte).
Pozdrawiam.
Muad'Dib