Krowa po aktualizacji?!

Autor: Darecki (mialgosi_at_polbox.com)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 04:19:55 MET

Cześć wszystkim,
komp się ślamazarzył, więc sformatowałem dysk i zainstalowałem Windę 98 PL
na nowo. Chodził super do momentu, gdy dokonałem Windows Update:
bezpieczeństwo Ulubionych i maszyny wirtualnej, powiadomienie o ważnej
aktualizacji systemu, aktualizację bibliotek Microsoft, no i te fajne
narzędzia do przeglądarki (powiększanie i pomniejszanie obrazków, lista
łaczy i obrazów itd.). Teraz znowu (3 dni temu formatowałem) chodzi jak
krowa, ciągle mu brakuje pamięci (mam 64 MB) lub wręcz się zawiesza. Czy
ktoś z Was może wie, która z tych cholernych aktualizacji to spowodowała i
jak się tego G.. pozbyć? Czy może znowu muszę formatować?
Będę wdzięczny za szybką odpowiedź.
Pozdrawiam
Darecki