Odp: Co zrobic gy bios padl

Autor: DooMiniK (doominik_at_wroclaw.eta.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 02:57:29 MET

Użytkownik Yahoo <iahoo_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:tiOe4.13035$X3.244257_at_news.tpnet.pl...
> Zachcialo mi sie updatowac bios i tak go aktualnilem ze zawiesza mi sie komp
> po ustaleniu jakiego mam procka. Da sie cos z tym zrobic?Czy plytka nadaje
> sie tylko na zlom ??

możliwość 1 - programator
możliwość 2 - identyczna płyta główna

Pędzisz do kolegi, zgrywacie jego BIOS na flopa,
zaczynacie updateować jego BIOS; przy ostatnim
pytaniu potwierdzającym wyjmujecie bardzo delikatnie
jego BIOS (bezpieczne do czasu, gdy nie zrobicie
zwarcia na nogach BIOSu), wsadacie Twój BIOS
i nagrywacie.
To działa !

--
DooMiniK