Re: Nagrywarka Ricoh - pomocy!

Autor: Dark Rider (NOSPAMrider_at_krakow.cc)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 01:00:16 MET

Czang napisał(a) w wiadomości: <387b8c1a_at_news.vogel.pl>...
>Dostalem do testw od zaprzyjaznionej firmy kombajn - nagrywarka cd/cdrw +
>DVD symbol tego cuda to Ricok 9600. Niestety w zestawie nie bylo softu -
>goly sprzet... Jaki program to obsluguje. Prosze o link...

no wiec po pierwsze sciagnij sobie nowy firmware (1.3)
bo na 1.0 sa pewne "zgrzyty" - oj ricoh naprawde ma szczescie
ze wypuscil ten nowy firmware bo nie powiem jakie q...y lataly
u mnie po scianach jak zaczalem testowac ten sprzet :-)))
teraz jest ok. (szukaj na stronie ricoha - link niestety zgubilem ale
moge podeslac ten firmware)
sprzet prawidlowo rozpoznaje winoncd 3.6 z driverami dla serii 7060
oraz cd creator delux 4.01 z updatem driverow floppy201-for-401delux.exe
calkiem mozliwe ze 3.5c tez - nie wiem bo mam tylko 4.01

pozdrowionka
DR
p.s.
sciaganie trackow cd do wave - srednia predkosc 18,36 X bez zadnych anomalii