MS-6199V i Celeron 433 - Pomocy !!!

Autor: Robek (robczer_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 00:43:23 MET

Kupilem dzisiaj plyte glowna (Micro-Star) MSI MS-6199 VA.
Gosc powiedzial w sklepie, ze na tej plycie z chipsetem VIA
podobnie jak na blizniaczym modelu z chipsetem Intela BX,
bede mogl uruchomic Celerona 433.
No i siedze juz 6 godzin i nici.
Wyskakuje komunikat, ze: hardware system is anormal przy starcie biosu i
tyle,
Jak zauwazylem gryzie sie pamiec z procesorem.
Plyta wykrywa czestotliwosc pracy procka na 66 MHz, pamieci na 100 MHz
i wywala blad, a jak probuje przestawic czesrotliwosc taktowania procka
na 100 MHz to wogole plyta nie startuje.
Nie wiem, moze mozna jakos ustawic Celka, zeby pracowal przy 100 MHz ?
Nigdy nie krecilem Celerona i nie wiem jakim napieciem mozna go potraktowac,
zeby nie popsuc.

Czy ktos, z szanownych grupowiczow moze mi powiedziec, czy da sie cos z tym
zrobic.
Bardzo, bardzo prosze o pomoc.
W desperacji wyslalem ten list z innego komputera.

Robek
robczer_at_pertus.com.pl