Re: Zasilacz >=250W - Athlon

Autor: Arth (art01_at_iname.com)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 00:28:03 MET

Witam

On Tue, 11 Jan 2000 11:25:42 GMT, Łukasz Jakubowski
<lukasz_at_pragma.com.pl> wrote:

>Ba, jak to sprawdzic? Czy na naklejkach na zasilaczu sa umieszczane
>takie informacje (nie mam pod reka zadnego zeby sprawdzic)?

Na porzadnych zasilaczach powinny byc okreslone maksymalne wartosci
poboru pradu z zasilacza na poszczegolnych napieciach.
Tak jest np. na zasilaczach od obudow Enlighta.
Np.:
EN 8234942
MODEL ATX-1123B 230 W

+3.3V - 14 A
+5V - 22 A
+12V - 8 A
-12V - 0.8 A
-5V - 0.5 A
+5VSb - 1 A

+5V & +3.3V MAX 120 W

Jak wynika z powyzszego - ten zasilacz ma troszeczke za mala moc dla
Athlona. A jeszcze dodatkowy sprzet - i zasilacz wydzieli dymek :-(

--
Pozdrawiam
Artur