Re: Strony o AMD - po co?

Autor: Paweł Paluszyński (pawlak_at_worldcom.gda.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 00:21:14 MET

Użytkownik Piotrek <piotrek_at_cds.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
sał:387bb6bd_at_news.vogel.pl...>
[ciach]
> Poza tym byl u mnie kumel ze swoim K6-2 400, wrzucilismy go do mojego sy
stemu
> i co? ...moj stary, gowniany iP-285mmx okazal sie lepszy - nie w testach
> ale w pracy realnej.

Jak czytam takie brednie to ciesze sie, ze uzytkownicy inteli nie robia se
rwisow poswieconych ich procesorom, bo az strach pomyslec co za porownania
by sie tam znalazly.

--
Pozrdawiam
Paweł Paluszyński