HIS - kilka pytan.

Autor: Marek Sidor - MS (Marek_Sidor_at_mp.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 16:45:00 MET

Witam szanownych grupowiczow. Mam kilka pytan nt HIS.
1. Czy bedac podlaczonym do HIS spadek predkosci transmisji danych zalezy
tylko od tego czy w tym czasie jednoczesnie korzystam tez z telefonu , czy
tez
od ruchu w sieci?
2. Wynikajace poniekad z pierwszego pytania: czy na moja transmisje ma wplyw
     ilosc uzytkownikow HISa w moim miescie?
3. Czy przy rozwiazywaniu umowy oplata 999zl jest przez TPSA zwracana?
4.Techniczne: kabel telefoniczny ma gniazdko do ktorego podpiety jest aparat
    telefoniczny, a dalej z tego gniazdka biegnie kabel do nastepnego
gniazdka (gdzie sie konczy) i tam tez jest podpiety drugi telefon. Czy
terminal
HIS mozna podlaczyc przy drugim gniazdku?

  THX. za odpowiedzi.

--
Pozdrawiam    Marek Sidor
e-mail: Marek_Sidor_at_mp.pl