Re: czestotliwosc PCI

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 00:08:39 MET

Hi!

"Yahoo" <iahoo_at_poczta.onet.pl> napisal(a):

>Cze . Powiedzcie mi jak to jest z czestotliowsciami magistrali PCI na
>socket 7. Czy to ze procek chodzi np na 100 .Mhz ma wply na =
czestotliosc
>pisiaja? Slyszalem cos o jakis dzielnikach ale nie wiem o co chodzi...

Domyslnie PCI ma 33 MHz. Ma tyle przy normalnych rejestrowanych
czestotliwosciach pracy plyty glownej czyli 66 (dzielnik dla PCI 1/2)
i przy 100 (dzielnik dla PCI 1/3). Przy innych nie jest juz tak
rozowo, chyba ze plyta glowna ma mozliwosc recznego ustawiania
dzielnikow - wtedy mozna ustawic czestotliowsc PCI w miare przyblizona
do nominalnej (np. przy 133 bedzie 1/4, przy 95 bardziej pasuje 1/3
niz 1/2 itd.)

---
Pozdro !!!
MGB