klopot z laptopem

Autor: Konrad Turowski (turowski_at_pdi.net)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 23:11:26 MET

Mam klopot z laptopem WinBook XP5, ktory doznal niewielkiego szoku
mechanicznego, ale na tyle silnego, ze w ogole nie startuje program - laptop
wlacza sie (co slychac) i na tym koniec, ekran pozostaje niezmiennie ciemny
i nic juz dalej sie nie dzieje (nie slychac zadnej pracy).
Bardzo prosze o zgloszenie sie fachowca, ktory moze mi pomoc w
zdiagnozowaniu uszkodzenia i naprawie laptopa albo o rade, gdzie sie udac z
tym problemem na terenie Lodzi?
Posty prosze kierowac na priv.
                        Z gory dziekuje za pomoc K.

   Konrad Turowski