problem z druk. 710C?

Autor: Talajczyk Piotr (piotrtal_at_xox.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 19:58:18 MET

facet ma u siebie drukarkę HP 710C. problem jest taki, że nie chce
wydrukować czegokolwiek. przy testowaniu połączenia występuje brak
komunikacji dwustronnej. w BIOSie _nie_ ma ustawienia ECP+EPP - co
ciekawe facet mówił, że wcześniej ta opcja była! - skoro była to w
jaki sposób jej teraz nie ma? facet zaprzysięga się, że nie grzebał
programami typu TweakBios, itp.
w biosie jest tylko ECP, EPP - na każdym z tych ustawień drukarka mu
nie drukuje.

przyniosłem drukarkę do siebie. ustawiłem port na ECP+EPP (na swoim
komputerze) - drukuje (bez problemów), ECP - drukuje.
na każdym ustawieniu drukowała. test połączenia przechodzi bez problemów.

sterowniki z oryginalnej płytki. kabel odpowiedni (bo u mnie drukuje).
co może być grane? chciałem facetowi przeinstalować windę (bo swoją
drogą miał niezły roz....), ale nie chcial (więc nie będe go prosił).
nie miałem za bardzo czasu grzebać w jego kompie (bo czas mnie
naglił). na pierwszy rzut oka wszystko wyglądało OK. dziwi mnie jednak
brak obecności opcji ECP+EPP w biosie.
co może być? - walnięty port? test połaczenia z drukarką (u niego na
komputerze) przechodzi do 30-40% i błąd. niekiedy od razu wywala bład.
czy jest możliwosć, żeby możliwość ustawienia ECP+EPP samoistnie
zniknęła z biosu?

dzienks za ewenetualne porady.

--
                pozdrowionka...