Re: Dysk 20GB - brac Baracuda'e?

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 19:23:03 MET

Hi!

"JeRRy" <jerry_at_timsi.com.pl> napisal(a):

>Dzieki tez MGB tez za namiary

spoko :)

>Reasumujac, widze, ze pomimo iz Baracuda jest obecnie "flagowcem"
>Seagate'a, ze bezdyskusyjnie jest modelem udanym i chwalonym (i do tego
>tanszym od IBMa o cale 130zl) o dziwo zdecydowana wiekszosc poleca =
jednak
>drozszego IBMa (???) :) To ciekawe ...

Ja jako wlaciciel Seagate'a ludze sie ze mi Barracuda nie padnie :)
Mysle ze takie opinie spowodowane sa tym, ze IBMy ma dosc duzo ludzi i
sa z nich zadowoleni, a Seagate'ow nie ma zbyt duzo ludzi (wiedza ze
Seagate'y sie sypia ale tez wiekszosc Ci powie ze Barracuda jest
podobno extra bo to flagowiec itd...)

---
Pozdro !!!
MGB