Re: PC Chips M577 nie rusza

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 17:12:22 MET

"Adam Mazurkiewicz" <adamm74_at_poczta.onet.pl> wrote in message news as
follows:
> Dostalem plyte PC Chips M577 (wiem ze to gowna, ale byla za darmo) i chce
ja
> uruchomic.
>
> Problem w tym, ze poprzedni wlasciciel probowal update'owac BIOS i plyta
nie
> rusza - po wlaczeniu zasilania wydaje z siebie pare piskow i nic dalej sie
> nie dzieje. Co mozna zdzialac w takiej sytuacji?

sprobowac odpalic z dyskietki systemowej z autoexeciem, gdzie
wpisane jest uaktualnianie biosu- jesli nie ulegl zniszczeniu boot-block to
moze pomoze

albo wyjac kostke z biosem, wziasc na dysietce dobry bios i zaniesc do
sklepu/zakladu elektronicznego, co by kostke z powrotem zaprogramowali

albo hot-swapping - jesli masz znajomego z taka plyta

Roger