Pytanie o modem.

Autor: Grzegorz Ramza (grzera_at_kki.net.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 16:28:56 MET

Witam Szanownych grupowiczów.

W związku z tym że mój stary modem (Zoltrix 33,6 wew.) uległ totalnemu
uszkodzeniu stanąłem przed koniecznością zakupu nowego modemu. Proszę
uprzejmie o radę czy warto kupić modem wewnętrzny PCI Pentagram Omen.
Czy ktoś z Grupowiczów używa takiego sprzętu pod Win2000. Jakie są Wasze
wrażenia z pracy z tym modemem.
Z góry dziękuję za wszelkiego rodzaju opinie, będę wdzięczny również za
propozycje jaki ewentualnie modem wew. warto kupić (powiedzmy do 150
zł).

Pozdrawiam Grzegorz.