Voice On Demand

Autor: Krzysztof Bednarz (krzysiek_at_itam.zabrze.pl)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 14:01:16 MET

Witam

Mam takie pytanie , czy i jak to zrobić ? :

Mam modem Multi Tech Voice , chce przesłać ( i odbierać jednocześnie)
jakiś plik z jednego komputera do drugiego , w pewnym momęcie ,
za pomocą zdefinowanego kalwisza chce wstrzymać transmisje i porozmawiać
przez słuchawke z gościem po drugiej stronie bez przeywania danej
operacji tylko jej wstrzymania , a następnie kontynuowanie przerwanej
wcześniej transmisji , krótko bez potrzeby rozłączania się .
Wiem że jest coś takiego " Voice On Demand " , czy ktoś z was coś
takiego testował lub praktykował ?

Bardzo prosze o pomoc w tym zagadnieniu .

Z poważaniem

Krzysiek B.
krzysiek_at_itam.zabrze.pl