Re: Pytanko.

Autor: Lucas (cyphrevil_at_yahoo.com)
Data: Tue 11 Jan 2000 - 14:17:00 MET

Roger wrote:

> Roger

1.Czy kabel na pewno jest dobry - sprawdzany chocby omomierzem?
nie wiem, nie sprawdzalem jeszcze...
2. Czy nie ma zadnych konfliktow w menadzerze urzadzen ?
nie ma.
3. Jaki protokol zainstalowany (i jak skonfigurowane TCP/IP?, ping dziala ?)
zainstalowalem juz prawie wszystkie. TCP/IP ustawiony jest raczej dobrze:
bez DNS, jak sprawdzic czy ping dziala?
4. Czy ustawiona ta sama grupa robocza ?
tak
5. Czy zainstalowana usluga udostepniania plikow ( i drukarek)
tak. Ale czy udostepnianie drukarek jest konieczne?
6. Czy mozna odnalezc przez znajdz komputer
nie.

Prosze o dalsze wskazowki. thx